Shrek och sushi

Igår när jag kom hem från jobbet stod André och gjorde sushi.. = ) jag har börjat tycka om det nu men är tveksam till att lägga så mycket pengar på det som det kostar att köpa. = )

Mitt under sushilagningen så började vi prata om Alex och Ellis och André greppar snabbt telefonen och ringer dem för att fråga om de vill komma över och käka med oss. En liten stund senare inbefann de sig här och det blev en trevlig middag. Efter det la vi oss alla 4 i soffan och kolla på Shrek 4... Så många söta saker det finns i den filmen.. = )


Idag jobbar jag till 17 och sen ska jag nog tvinga André att kolla på mer film med mig.

På onsdag ska vi till banken igen och snacka lite. Hoppas på det bästa och att man blir husägare snart.

Hopps ni haft en trevlig helg.... = )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysigt det var igår :) Tack så hemskt mycket för den goda middagen. Hoppas som sagt att allt går bra med huset, så slipper vi köra bil till varandra! puss och kram

2010-11-21 @ 19:53:27
URL: http://www.ellinorsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0