Öl, chips och mys.

Så har min måndagkväll sett ut. André köpte hem en ny chipssort som smakade bearnaisesås och vad passar då bättre än lite öl till det. Igår började vi kolla på första sagan om ringen filmen så vi kollade klart på den nu ikväll.

Ikväll ska jag försöka hålla huvudet på skaft när jag går och lägger mig så att det inte blir som de två senaste dagarna. I söndags så snozzade jag i 30 min innan jag till slut kom upp. Jag tog på mig kläder, sminkade mig och började precis äta min kaviarmacka när jag läser på facebook att Ellis skriver. Ni har väl inte glömt ställa om till sommartid??? JO, det hade jag. Titta på klockan och ser att det är 10 min innan tåget går. så jag kastar ifrån mig sista tuggan och springer ut till min cykel och visst hann jag med tåget. = )

Igår gick vi och la oss hyffsat tidigt och jag knaprae in 05:00 på min mobil och gick sedan och la mig. Några timmar senare ringer Andrés klocka och han frågar mig direkt. När ska du gå upp? Eftersom det är Andrés klocka som väcker mig så vet jag att klocklan är 06:00 och inte 05:00. Fan, för en timme sen och så blev det eld i baken på mig. Jag slängde på mig kläderna som jag laggt fram kvällen innan, Kastar ner lite smink och dågra brödskivor i väskan och sen springer vi ner till bilen. Jag hann med det tåget oxå men det börjar bli lite tröttsamt att stressa på mornarna. Så därför ska jag noga tänka igenom allt innan jag går och lägger mig och förhopnings vis går det bättre imorgon.




Kommentarer
Postat av: ellis

haha men gumman då... tur du hann iallafall.

2010-03-29 @ 22:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0