zombieland

God afton.

Haft en trevlig söndag och Alla hjärtans dag hoppas jag?

Själv har jag nog inte firat den dagen sen jag var 14 år och inte ens speciellt intresserad av killar.  Så idag har det inte blivit så mycker till romantik mer än att jag och André såg en film tillsammans. Zombieland  hette den och ni kan nog lista ut vad den handlade om. Jag hade andrig fått för mig att se den  själv och tänkte först inte se den, men det visade sig att det var en riktigt rolig film. Snyggt filmad och sen så var ju snyggingen Woddy Harrelson med i den oxå. = )

Jag hann även med att baka muffins, laga mat och sortera tvätt idag, men det tog sin lilla tid att komma igång. Jag låg i sängen och zappade mellan ett engelsk aktionsprogram och en repris av familjen annorlunda, och till slut var kl 14:00 och jag fick ångest över att inte ha gjort något av dagen, men samtidigt var det jävligt skönt.

Så nu är det kväll och denna dag avslutades på ett mycket bra sätt, mänligen genom att ha en liten telefondate med min kära Sandra. Det ska bli så sjuuukt kul att komma upp till henne snart och festa loss som back in tha days.

Jaha, jag ska nog kolla om jag börjar 10 elle 8 imorgon så jag vet när jag ska gå upp. natti natti.


Han kanske inte är den mest bildsköna, men han är en bra skådis och verkar vara en cool snubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0