Sorry

Sitter nu hemma och ska snart ge mig iväg. Ja det blev inte som jag tänkt mig. Jag var egentligen ledig idag, men eftersom det är fashion week i Köpenhamn så är det mycket som måste göras på jobbet och jag ska åka in och jobba ikväll.

Vi är 4 st som ska slita nere på lagret hela natten om det så behövs och sen tar vi in på hotell för att sedan vara på jobbet igen kl 08:00 igen imorgon. Så jag hinner alltså inte lägga upp några bilder från semestern idag heller.

Dagen har gått så fort trotts att jag var upe vid  08:00 och sen stack jag iväg till Frissan och fick mina toppar fimade.
Jag ska nog fortsätta att gå till denna frisör då jag alltid varit nöjd med allt jag fått där.
Sen åkte jag och handlade mat och lite annat lulllull som ansiktsmasker och peeling krämer. Köpte även en gosig filt till André för att han trösta honom för att han måste sova själv inatt. = )

Sen så slängde jag även ihop en tacotårta som blev otroligt god.

Nu ska jag ta och röra på mig. Men har vi tur så hinner jag blogga lite imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0