Go with the flow eller?

Ja det händer mycket på jobbet nu... En chef säger upp sig en nu börjar och helt plötsligt vänds allt upp och ner i butiken.. Förändring ska ju vara bra är det sagt så det är väl bara att tro på det.. Jag känner mig lite halft kluven just nu när det gäller stora beslut. Man måste ju tänka hur det påverkar framtiden...Eller så ska jag bara go with the flow och så får man väl justera sitt liv efter hand.. Ta det som det kommer liksom.. Snäva svängar har inte varit min stil sen innan gymnasietiden. Då kunde jag få för mig något när jag vakna, och så gjorde jag det. sen kanske det inte funka men då hade jag iaf prövat.. Tex  som när jag åkte upp till Sthlm på både dans auditions och provspelningar inför filmer. Det gick ju inte vägen men jag vågade pröva. De senaste 10 åren så har jag blivit mer och mer feg och det är inte bra.. Jag ser andra som lever sina drömmar och vågar sitta kvar på tåget. själv har jag hoppat av för länge sen i rädsla över att åka för långt åt fel håll... Kankse jag borde sitta kvar på det här tåget och se vart det tar mig..  Mina stora planer om framtiden kan ju funka endå..



Ja vi säger väl så...

Imorgon ska vi åka och titta på ett hus som jag verkligen gillar, men det är lite dyrare än vad vi tänkt oss. Men om det känns rätt så tänker vi gå till banken med bestämda steg och säga att vi måste köpa det här huset.. så ge oss pengarna.... tack..

Nä men om man ska ta och decka snart då. Mina linser har endå torkat ut så jag får sitta och kisa mot skärmen.

så go natt då.



Kommentarer
Postat av: anneli

Klockrent skrivet! Du är så vis kära syster. 1:a klassplatsen du fått på tåget är rätt så sitt kvar och njut av färden. Vi andra är med dig vart du än vill åka!

Puss!

2010-08-08 @ 19:15:22
Postat av: monica

Tack för ditt stöd Anneli. Vi är så bra på att berömma varandra.. = ) puss

2010-08-10 @ 13:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0