Våren 2010

Så var det kväll igen och snart dags att gå och lägga sig, men först måste jag dela med mig av en underbar känsla. Nämligen att våren snart är här. Eller inte riktigt men idag fick jag hem H&M:s vårkataloger och genast börjar man drömma om de härligt luftiga oversize skjortorna och kilklackar i brunt läder. Men jag fån väl nöja med mied att ta fram katalogen och drömma mig bort när dagarna är som denna, pissregnig och tråkig.

Jag planerade även att beställa hem ett och annat ur deras inredningskatalog oxå, väldigt mycket fint i ljuvliga färger.

Nä nu ska jag sussa. Imorgon är det en ny dag på lagret med kartonger och dammråttor.


Bilden är lånad från Husligheters blogg som är väldigt trevlig att titta in på om man gillar inredning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0