Jag och min massagestol Gullbritt

Ja så får hon heta min extremt duktiga massage stol som just nu knådar min nacke och rygg. varmt och skönt är det oxå. Jag har alltid velat döpa henne just för att hon är så duktig och jag vill kunna säga. Åhhh gullbritt vad skön du är.


Min Gullbritt


Det har börjat kännas en del i nacken nu att man kanske inte är så avslappnad längre, men själv kommer jag aldrig iväg till en riktig massör. André däremot fick sig en omgång Thaimassage här om dagen när vi möttes i Malmö för att käka med Tobbe. 380:- för en timme, det är en bra deal det.

Jag har börjat fundera en del om livet den senaste veckan och insett att jag måste börja röra på mig snart om jag ska bli nöjd med mitt liv framöver. Jag kommer ju inte jobba på Gina tricot i resten av mitt liv, men vet inte riktigt vad jag ska göra istället. Tunga grejer det där, men jag ska lyckas. 2010 ska bli ett år av stora val och förändringar. Kanske ska man bli vuxen, köpa hus, skaffa barn och starta eget?. Nja kanske inte allt det på ett år, men att planera inför allt det är det nog dags att göra.

Jag börjar känna mig lite rastlös och vill få utveckla min kreativa sida mer, men det finns aldrig tid nog för det, eller så prioriterar jag bara fel.

Ja vi får väl se om jag kommer fram till något de kommande veckorna eller om jag återgår till att bara vara nöjd med det jag har...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha åhh Gullbritt!!! Ett passande namn! ;)



Du kommer lyckas snart att uppnå alla dina drömmar.. det vet jag!!

Ha det bra! Puss å Kram



2009-10-28 @ 22:52:18
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0