GRATTIS Sandra

Idag fyller min underbara vän Sandra år. 24 bast blir hon idag och jag skulle mer än gärna vilja fira henne, men det är inte alltid så lätt att få tid till att komma upp. Men som jag resonerar så är det värt att missa 24-års dagen och slänga allt krut på 25 årsfesten istället.

Jag önskar iaf dig en underbar dag så hörs vi ikväll.

Så här ser hon ut när hon är glad i ett tält.



Så här ser hon ut när hon ska till Malmö och festa, lilla packningen


Så här ser hon ut när hon äter glass. OBS. bägare och sket, så man inte blir kladdig. = )


Och så här kan hon se ut dagen efter en lyckad kväll. = )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha... tack så mycket!!

verkligen fina bilder hörru!! ;)



Du, vi kör på att fira när vi fyller 25år istället.

=) Puss Puss

2009-10-08 @ 16:19:18
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Madelene

Söta lilla trollis. Fina kort :)

2009-10-12 @ 21:56:36
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0