Smärta är min vän?

Idag har det varit en trevlig Måndag, trots att jag varit instängd på jeanslagret och städat hela dagen. Jag tycker ju faktiskt att det är rätt kul att städa.

Det är sjukt vad jag längtar tills på söndag nu. Vid den här tiden på söndag har jag nog salt i håret och sand mellan tårna efter en lång dag på stranden. = )
Men det krävs ju en del planering och förberedelser om allt ska bli bra oxå. Imorgon ska jag tillexempel vaxa benen, fan vad ont det kommer att göra, på onsdag ska jag växla pengar och på torsdag ska jag packa, för sen jobbar jag fredag och lördag och hinner inte hem emellan då vi ska fira Tobbe i Malmö på lördag. Vem vet det kanske inte ens är lönt att gå och lägga sig med tanke på att vi ska åka vid 04-tiden från Malmö på söndagen.

Aja. nu ska jag göra lite tee och så återkommer jag imorgon med lite bilder från helgen. Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0