sovit gott?

Nja. känns i krommen att jag inte sovit mina exakta 8 timmar. Jag fick stänga själv igår , med hjälp av en tjej som jobbar 2 dagar i vår butik, jätte snällt av henne, men det gick ju lixom inte fortare för det. Så jag var hemma 22:00 men var för trött för att stupa i sängen, och hungrik. Det fick bli en kopp te istället och sen såg jag att mitt hus som jag hittade sist fortfarande är till salu, och nu har dom sänkt det till 3 890 000 eller nåt. mmmm jag vill så gärna bara gå på en visning av det, men jag jobbar ju på nästa visningstillfälle.

Tillslut gick jag iaf och la mig och stälde klockan på 06:00. och ja nu är frukosten avklarad oxå. Så ha en trevlig dag allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0