liiite trött

Jag börjar känna mig lite smått sliten och trött efter bara två dagar på jobbet. Men det går åt så mycket mer tid än den jag spenderar på jobbet. Igår var jag hemma vid 22:00 typ då mitt tåg var fdörsenat och André fick hämta mig i Lund, sen drog det lite på tiden då vi tog en sväng förbi MAX och tpg en burgare oxå.  Väl hemma fick jag lämna bilen och kom hem lagom till att gå och lägga sig. Så fritid är inget jag har alls denna vecka.. Jo kanske nu i 5 minuter till innan jag ska iväg till jobbet.

Det är ju bara idag och imorgon med, sen är det fredag och då åker jag upp till Nyköping och Carolines student. = ) Det ska bli sååå kul att bara chilla med systrarna och tträffa mamma och pappa oxå för den delen.

Nä nu ska jag packa väskan och paraplyet för det är fannemej inge kul väder ute.

baj baj


Lillis syster som har blivit så stor. = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0