lite bilder

Jag har nu laggt upp lite bilder från Hultsfred på Facebook och ja jag har hittat min sladd. Den var inte på vinden utan i soffan under en filt, men jag är säker på att det är André som har gömt den där.

Jag hann inte (orkade inte) ladda upp så många bilder men det är ju en dag imorgon oxå. Men inte vilken dag som helst utan det är min dag. Jo det är ju så att jag fyller 19 imorgon.. = )

Jag tänkte då inte fira så mycket iår heller men jag är ledig från jobbet iaf och ska spendera min dag på Alex och Ellis båt som dom har vid Ivö. Det blir nog super nice.

Ha det gött och Grattis till alla som jag inte grattat och Grattis till att jag kommer glömma att gratta.



sista man såg var Slagsmålsklubben som bjöd på nakenchock.. tack för den

The Killers snygge sångare

Den Gula mannen är ju en veteran som man inte vill missa. Denna gång med en följeslagare

Mando Diao.... Mmmmm

Maja i The Sounds är alltid lika glad för att visa trosorna. Underbar konsert btw.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jävligt bra bilder Monica!! ;) Får sno några av dig när ja kommer ner. =) Puss

2009-07-17 @ 00:21:29
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0