Langoskväll

Igår fyllde André 26 och jag var ledig hela dagen så det passade sig väldigt bra. Jag hade massor utav saker att göra och det såg ut som ett skithål här hemma så innan Andrés päron skulle komma var jag tvungen att städa och laga mat. I alla år har André haft som tradition att äta flygande Jacob på sin födelsedag, men eftersom vi har käkat så mycket kyckling den senaste tiden så fick det bli langos igår. Det går ju så jäkla snabbt och är ju såå gott. Tyvärr är det inte det minsta nyttigt, men då är det bra att man inte kan äta så många innan man bli mätt. Det blev iaf en väldigt trevlig kväll och vi kollad på bilder från Lars och Evas Egypten semester, vilket gjorde att jag blev ännu mer sugen på att åka utomlands nu.

Idag ska jag iaf börja träna på Fitness 24 Seven. Och det ska bli så kul och det kommer att kännas så bra efteråt. Mer än så har jag inte planerat för dagen så det kommer nog bli en slapp och skön dag. Jo föresten jag ska nog ha lite manikyr och pedikyr för trötta händer och fötter. Det kan jag unna mig en dag som denna.

Hej så länge



Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja de hade passat finfint i köket. :)

2009-01-29 @ 13:53:48
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0