Happy Monky on the train


Strax natti natti för mig och ännu en dag på jobbet imorgon som väntar. Så då var det 2009 och ett nytt år ligger framför oss. Det känns som att det kommer bli ett bra år som kommer att gå fort.

Innan jag går och lägger mig tänkte jag bara slänga upp en liten bild från Nyårsafton. Jag jobbade några timmar först men så fort vi slutat köpte vi 2 flaskor bubbel på 7eleven och korkade upp på tåget hem. Det var väldigt uppskattat må jag säga. När jag väl var hemma var jag nådigt trött men var tvungen att fixa till mig innan kvällen. Det blev lite bråttom så jag fick assistans av André som lockade håret på mig samtidigt som jag sminkade mig. Det kallar jag teamwork. = ) Hemma hos Lars och Eva blev det välkomsdrink och en massa god mat. Mätt och lagom lullig kom vi hem strax innan 02 tiden och imorse gjorde jag något som jag inte gjort på länge, jag sov till 12:30. Det var väldigt skönt och jag hade nog kunnat ligga i sängen hela dagen om jag fått.

Nä nu ska jag bara jobba lite imorgon och sen är det lördag och då är jag ledig igen. Då blir det shopping. = ) IKEA och Väla står på menyn. Weee.

God afton  gott folk.


happy monky on the train



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken trevlig bild på dig!! Så fin så.. =)

Vi kan väl höras i tele snart? Puss å kram

2009-01-03 @ 16:34:22
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0