Jag är inte tillfredställd

Känner mig lite smått bakis nu mot småtimmarna. Det blev några glas vin igår. Hade jag bara haft en flaska så hade det bara blivit 4 glas vin, men nu hade jag en box så det blev några glas till faktiskt.
Idag hände det en bra sak som jag måste uppmärksamma. Igår när jag kom hem fick jag ett mindre utbrott på André utan någon speciell anledning. Jag kände att jag bara behövde skälla lite på honom och det slutade med att jag tvingade honom att köpa skor till mig. Jag vet inte hur det gick till för han protesterade inte, utan höll med mig om alla anklagelser.
Efter en lång dusch och en värdelös frukost så åkte vi till Skopunkten där jag fick god tid till att prova skor medan André satt på en soffa och spelade Tetris på sin mobil. Tillslut hade jag fått ihop tre par skor och nu var jag nöjd. André betalade och sen åkte vi till H&M och köpte mjukisbyxor till André. Han kan inte ha för många sådana.

Nä nu får det nog vara nog. Jag känner mig inte tillfredställd och har provat att mätta mitt tomma inre med allt möjligt. Allt ifrån kaviar mackor och Oboy till att titta på vackra illustrationer av duktiga konstnärer, men inget hjälper. Nä det får vara så här nu. Det är ju en dag imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0