Var är tiden?

Först har man semester och då bokar man in så mycket att man knappt hänger med själv. Jag hade en väldigt trevlig men lite stressig vecka uppe i Flen, och nu när jag är hemma känns det skönt att iaf ha sina rutiner med att gå upp och åka till jobbet och sen åka hem. Det dumma är ju bara att man inte får mer tid till att vara hemma. Jag har fortfarande inte packat upp eller städat sen vi kom hem.

Idag kommer jag att vara borta hemmifrån 15 timmar så när jag kommer hem ikväll är jag nog rätt trött. En kul sak med jobbet är att jag äntligen har fått Heltid och dessutom blivit Lageransvarig tillsammans med Bettan på jobbet. Så nu är det team Bettan och Monkan som ska ha koll på allting. Det kommer nog bli bra det här.

Om det råkar bli så att jag är pigg när jag kommer hem så ska jag försöka lägga upp lite bilder från veckan. Det blev ca 500 st. = )

Ha en underbar dag, det ska försöka ha i alla fall...


På en brygga på Utö efteratt vi seglat i land vår brinnande båt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0