Lördag kväll


Och vad gör jag en lördag kväll som denna? Jo efter att ha kommit hem från jobbet si så där vid 19:30 blöt och eländig la jag mig på soffan. André är på date med Alex och kollar någon skitdålig biofilm, så jag är själv hemma och kan göra vad jag vill… Jag var riktigt trött och låg först helt utslagen i soffan och zappade mellan Stjärnor på is och Ace Ventura. Nu kollar jag på Sing along och har blandat till mig en drink på världens godaste vodka, AIVY och cola. Och vad äter man till en sådan smarrig drink. Jo kräftstjärtar så klart. Mmm Aja man tar vad man har och förhoppningsvis så deckar jag snart.

Imorgon ska jag få köra bil. Weee. ha en trevlig kväll.


Mmmmmm AIVY.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0