Tjoohoo

Hej hej.

Jag är lite smått hyperaktiv just nu och frustrerad men samtidigt positiv. Aktiviteten beror nog på en bra natts sömn, en bra dag på jobbet och att jag har käkat taccopaj druckit julmust och plundrat min och Andrés chokladkalaner, så sockerhalten är på topp. Frustrerad är jag för att jag inte hittar min kamera sladd så inte kan jag lägga in alla mina bilder från helgen. Jag fattar inte vart den kan vara, för jag hade nog med mig den upp, men använde den inte. Hmm om du läser det här Anneli så¨kan du väl kolla om jag glömt den. Tack.
Och så positiviteten, ja den finns väl alltid där bara. Jag har som vanligt inget att klaga på eller bekymra mig över, fast jag skulle vilja ha lite mera tid och pengar, men det är bara att planera bättre så blir jag nog nöjd där också. = )

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Desperate housewifes.

Poss haj


Sockerchock deluxe



Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmm vilka underbara bakelser! Ska vi baka såna när jag kommer ner till dig? =) Puss

2008-12-09 @ 22:24:34
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja det tycker jag verkligen att vi ska göra. Och så kan vi ha högklackat på oss när vi gör det. = ) ses snart puss och kram

2008-12-12 @ 18:03:39
URL: http://bullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0