hemma igen

Nu är vi hemma igen efter att ha spenderat helgen i Nyköping, Stockholm och Flen. Självklart har jag gjort massor och haft jätte trevligt, men jag är så trött nu att jag får återkomma imorgon igen med bilder och allt. Jag är sjukt nöjd med allt vi hann med och så var detb så kul att få träffa pappa, systrarna och Sandra.

Sen jag kom hem har jag hunnit med massor tycker jag och kanske är det därför jag är lite trött nu. Jag har packat upp alla saker, sorterat bort alla dvd folmer från en vägghylla och istället placerat lite fina vaser där. Sen har jag bäddat om sängen i nya sängkläder som var julklapp från pappa och slutligen så har jag gjort pasta och tonfiskröra till matlådorna imorgon.
Jag ska nog göra mig lite tee nu och se om det är något roligt på tv.

Tack alla för den underbara helgen och så ska jag försöka få upp lite bilder imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0