I´m going down

med svansen mellan benen...

Publicerad 2012-01-09 19:42:58 i Allmänt

Jag har inte skrivit något på några dagar nu och jag har faktiskt inte vågat väga mig heller... Det har ju varit helg, långhelg till och med och då har det blivit rödvin i soffan här hemma, fika med svärmor, middag med kompisar och en massa annat onyttigt.

Idag har det dock gått hyffsat med att inte äta onyttigt.. Det blev 2 ägg och the till frulle. en shake med bär och banan till Lunch, en banan till slank ner när jag skulle mata lillskruttan med banan för första gången. Sen blev det en kaffe och där kunde det ha slutat, men så blev det stressigt. En skrikande unge på armen som jag inte kunde sätta irån mig och en kropp som skrek efter någon form av mat så blev det en skål med fil och musslie, sen blev klockan 18:30 och jag hade nu bara 30 minuter innan matförbudet skulle börja gälla så i all hast tröck jag i mig en rå grillkorv med ett kallt bröd...fan oxå... Jag vill inte ens räkna ihop dagens alla kalorier. Och dessutom så skulle jag egentligen börjat på friskis idag igen, men det kom en massa annat i vägen och sen var det försent...

Nu får jag försöka hålla igen i 2-3 dagar till för sen blir det svårt igen. Då kommer syrran och 2 kompisar ner och vi ska bland annat baka till namngivningen helgen därpå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela