I´m going down

83,3

Publicerad 2011-12-21 07:14:37 i Allmänt

Woooha...Jag älskar att gå upp på morgonen och ställa mig på vågen.. iaf när det går så bra som det gör nu... Nästan ett kg per dag... Men jag tror inte att det kommer att fortsätta så här bra ända fram till nyår, men om det skulle vara så, så skulle jag komma ner på 73 kg. Det är vad jag vägde innan jag blev gravid och den vikten som jag haft längst. Mitt problem har alltid varit att Gå Ner i vikt. Att hålla vikten går bra, men det är just det att få det att röra sig neråt.. Så lyckas jag gå ner några kg nu så tror jag säkert att jag kommer kunna hålla mig där sen..

Förra året 2010såg jag ut så här.. Nä jag har inte varit smalare. mellan 72 och 75 vägde jag då..



Sen finns det ju gott om tjockisbilder på mig oxå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela