I´m going down

82,5

Publicerad 2011-12-26 10:03:11 i Allmänt

Så nu känns det som att jag är på rätt bana igen, nu kan vi fortsätta droppa kg eller hg iaf dag för dag... Dock så är jag störtförkyld och har ett snorhuvud som säkert väger 3 kg i bara rent snor... Hur som helst så tyckte jag lite synd om mig själv när huvudet bultade och ungen var hyper och bara gastade och skrek, (men hon är söt endå) Så när snuttan väl sov så kolappsa jag i soffan med ett glas rödvin och resterande av de chokladdoppade mandlarna.. Jag kunde inte förmå mig att sluta äta upp alla. ca 10 st. I mitt huvud hörde jag bara ursäkter för att jag skulle få äta och dricka onyttigt och jag löd mina tankar... Men men. Nu är det måndag och jag funderar på om jag ska lägga i en växel till och börja ta mina lepigen tabletter som står i kryddskåpet sen år tillbaka.... Ska nog kolla utgångsdatumet först... Anledningen till att de finns kvar är att jag inte märkte något resultat sist jag åt dem... Första gången jag käka Lepigen var på den tiden då de innehöll det nu förbjudna effedrin och då funkade Lepigen för mig i några veckor, men sen är det som att min kropp anpassar sig och effekten försvinner...

Jag får se om jag känner för lepigen sen.. Det går rätt bra annars att ta 2 Nutrilett shakar per dag och där imellan blir det kaffe , the, och nån frukt eller grönsak.. Lite Fil med linfrön har jag käkat nån dag oxå. Frukost blir dock alltid det samma, 2 stekta ägg och 2 koppar kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela