I´m going down

81,9

Publicerad 2011-12-28 09:11:53 i Allmänt

Wee... fast jag var lite orolig att jag snarare hade gått upp än ner... Igår åt jag nämligen 2 saffransbullar med vaniljsmör i, och sen åts det några bitar mörk choklad, och sen till middag en bit lax, wookgrönsaker och en potatis till... Men det gick ju bra. Idag ska jag nog köpa mer Nutrilett så att jag kan fortsätta ta 2 sånna om dagen...Det har inte blivit någon Lepigen än heller...

Nu vill jag mest bara bli av med min förkyling, och få sova lite. Natten blev inte lång men med en skrikig liten flicka..

Vad ska man hoppas på att vågen står på imorgon då.. 81,7 kanske..och på fredag 81,5 och på nyårsafton och vår bröllopsdag 81,3. jappp det ska jag nog greja.. Roligt om man hade fått väga in sig på 80,9 på nyårsafton..

Just det, nyårsafton då kommer det ju en sån där mat dag igen. Vi ska äta Fondue, så det är nog inte så svårt. Jag tar väl 3 köttbitar och sen sallad. Men efterrätt ska jag ha.. Jag tänkte göra pannacotta för första gången.

Tanken var ju bara att jag skulle hålla på till nyårsafton men jag tror jag vill fortsätta efteråt med att äta så som jag gör nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela