I´m going down

= ( 81,9

Publicerad 2011-12-29 09:48:30 i Allmänt

Fortfarande...  81,9.. Men nu är det några dagar sen nummer två så det förklarar nog saken.. Jag får satsa på att vågen visar 81,5 imorgon iaf... Dock var jag lite onyttig igår och ´fick nog i mig fler kcal än på länge,, inte bra. så idag ska det bli bättre... Frukost idag blev en miniskål med lättfil och lite muslie på det och sen en kopp the. Resten utav dagen ska jag nog bara ta shakar och kaffe. Jag köpte mer Nutrilett igår och denna gång ble det klassisk choklad. Den var inte så tokig den heller... Förstår inte folk som tycker att det är äkligt...


klicka på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela