I´m going down

Och lite jetset

Publicerad 2010-06-02 21:57:46 i Allmänt

ja Lepigen fungerar ju kanske inte helt optimalt eller så är det jag som inte har tålamod igen, men nu när jag är hemma från semestern så har jag inte käkat det. Istället är jag inne på jetset dieten igen och vill minnas att jag gillade den sist oxå, tills jag spårade ur och börja käka onyttigheter igen.

Så nu är det tre dagar av ägg, sallad, vatten, grönt te och mera proteinrik mat som gäller, sen ökas det på med mera kött, tyå fisk och så...

Vi får se hur det går den här gången.. Nåt som är bra är iaf att jag tvingas dricka väldigt mycket vatten som jag annars är så dålig på...

nä nu ska jag skrubba mig i duschen. tack och hej.

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2010-06-12 18:07:37

Hejsan, jag har snart kört med jetset-dieten i tre veckor och gått ner närapå 5 kg. Det fungerar rätt bra om man kan hålla sig ifrån att fuska alltför mkt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela