I´m going down

I´m going down

Publicerad 2010-06-03 05:49:20 i Allmänt

javisst. Från 73,6 igår till 73,0 idag... Mestedels vatten skulle jag tro men det rör på sig iaf.

Jag ska nog försöka hålla den här dieten några dagar till då den känns väldigt bra. Måste bara iväg och köpa mer grönsaker.

Idag äter jag:

frukost:
1 ägg, en liten skål med naturell yoghurt, ett glas vatten och en kopp med grönt tee.

Mellis: ett äpple, en morot och mer grönt te.

Lunch: owookade wookgrönsaker med räkor och balsamico vinäger och ett ägg.

Mellis2: Lite keso och paprika.

Mellis 3 1 äpple och en morot.

Kvällsmat: skål med yoghurt och grönt tee.

Sen är det så mycket vatten jag bara kan dricka som gäller och det mättar en hel del.


Så nu är det off to work som gäller



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela