I´m going down

är det roliga slut nu

Publicerad 2009-10-22 21:37:59 i Allmänt

Jag har inte vägt mig på två dagar då jag inte hunnit  på morgonen den senaste dagarna, men imorgon har jag sovmorgon och då ska jag kliva up på vågen igen.

Dock är jag lite rädd för att jag ska ha gått upp istället för ner. Sist jag vägde mig så hade jag ökat lite och det är ju inte det som är meningen.

Idag har jag dessutom ätit lite mer än vanligt och igår blev det nästan inget alls. jag hann lixom inte. Och nojig som jag är tror jag ju att jag går upp i vikt om jag inte äter, och jag tror att jag går upp om jag äter. ag tror även att jag går upp om jag tränar, men jag vet ju att äta lagom så att kroppen kan förbränna och motionera mer än man äter, så ska det ju gå åt rätt håll.. Lättare sagt än gjort bara...

Nästa vecka SKA jag börja träna.


okej vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela