I´m going down

första veckan avklarad

Publicerad 2009-06-21 13:30:49 i Allmänt

Nu är det söndag igen och en vecka (nästan) har gått sen jag började med jetset-dieten. Jag startade på 73 kg och idag noterar jag 71,6. så framåt går det ju verkligen. Jag går nu in i fas 1 efter att ha kickstartat denna vecka. Nu ska jag försöka hålla det här tills jag nästan nått min målvikt och då blir det fas 2 där man lägger in grovt bröd, bönor och kött, så sen ska man väl kunna hålla sig till en balanserad kost och hålla vikten. Men frågan är bara när jag ska vara nöjd. det ska jag nog inte tänka på nu utan känna efter helt enkelt. Jag tror att 63 kan vara en bra vikt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela