I´m going down

svulla året ut

Publicerad 2009-12-16 18:15:43 i Allmänt

Japp. det känns ju inte lönt att försöka leva nyttigt och gå ner i vikt nu när man kan äta så mycket gott, och det unnar jag mig. Men tanken är att jag ska ge mig på reductil igen efter nyår. Jag har bara 10 tabletter kvar men ska försöka köra hårt de 10 dagarna och för hoppningsvis så kommer jag in i ett bra mönster och kan gå ner i vikt.

Jag bara känner på mig att det här är året som jag ska nå min målvikt. 2010 och 60 kg.

Japp japp

Håll till godo.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-12-17 23:57:55

Får man fråga var du köpte dina generiska reductil? Många sajter verkar vara antingen bluff eller nerlagda just nu?

Tack

Postat av: Monica

Publicerad 2010-02-12 22:36:43

Hej Lisa. Jag köpte på Medicinshopen.com och der var inga problem. Jag mailade innan och frågade så att de hade tabletterna på lagret först innan jag gjorde en beställning. Det tog nog inte ens en vecka innan jag fick dem och första veckan var underbar. Andra veckan hände det inte lika mycket och veckas tre var jag typ immun mot reductil. Det kändes ingenting och hände inget med vikten. Jag höll då upp i några veckor och kunde sen få effekt i några dagar till, men under de veckorna jag höll upp gick jag nästan upp de kg jag tappat så det funkade inte såå bra för mig. Men det det kan ju vara olika.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela