I´m going down

Semester

Publicerad 2008-07-24 19:14:24 i Allmänt

Idag har jag varit ledig och spenderade därför några timmar på stranden. Och det kändes bra då min mage såg lite mindre ut i bikinitrosorna. = ) Gårdagen var en riktig bra dag och jag höll min dags diet nästan helt. Jag vet inte riktigt hur många kalorier jag fick i mig igår eftersom jag inte räknar sånt, men meningen är ju att jag ska få hum om hur mycket och vad jag kan äta på en dag utan att äta för kaloririk mat. I morse stod vågen på 74,1 så det är fortfarande på väg i rätt riktning. = )

Imorgon ska jag jobba några timmar och sen blir det semester i Flen. Jag tror inte jag ska väga mig imorgon utan hålla kvar vid tanken att jag vägde 74,1 sist jag vägde mig, sen när jag kommer hem efter en vecka hoppas jag att det är ännu mindre.
Så nu ska jag dricka mitt kaffe och mysa lite, sen blir det mer packning. Om några dagar blir det kanske lite semesterbilder här på bloggen.

Tack och hej för mig så länge

Kommentarer

Postat av: Maja.

Publicerad 2008-07-24 19:18:30

hoppas du når till ditt mål, kämpar själv för att gå ner, man får peppa sig själv en massa=)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-24 19:24:19

men saknar du inte dajmstrutarna då?

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-07-24 19:27:25

Lycka till med din viktnedgång!

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-07-24 19:33:07

Hej:) lycka till med viktnedgången. vad använder du för diet? har du nån speciell?

Postat av: Monica

Publicerad 2008-07-25 08:25:25

Svar: Jag har ingen direkt diet som jag går efter utan äter ganska blandat, men försöker undvikan för mycket socker och fet mat mest, men jag kan inte förbjuda något heller. Det enda dietiga som jag gör är väl kanske att jag dricker mer kaffe än vanligt för att känna mig lite mätare och bli pigg. Jag dricker lite shake från herbalife ibland också när jag har brottom eller inte orkar fixa något annat. Tack för att Ni läser min blogg. = )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela