I´m going down

Knas

Publicerad 2008-07-04 21:53:30 i Allmänt


Jag upptäckte att jag missat ett inlägg från första dagen jag började göra antäckningar om min viktnerdång, så jag slänger in det jag skrev den 23/6 nu.

Hoppas det inte blir för förvirrande. Nu ska jag kolla på film och myyysa


2008-06-23  16.57

Åter från gymmet och oj vad jag mår bra.. Jag är full av energi just nu. Det gick riktigt bra idag på gymmet. Sist jag tränade provade jag att göra flera rep än vad jag brukade. Tex gjorde jag 12 innan så pressade jag mig till att göra 15 eller 20 rep den gången. Det gick jätte bra och idag höjde jag alltså vikterna och körde för det mesta på 12 rep, men på vissa maskiner gjorde jag 15 eller t om  20. Efter maskinerna brukar jag alltid gå i 20 minuter, men jag var så genomsvettig att jag cyklade hem istället. Förvisso tog jag en längre väg hem, men jag kunde nog ha kört slut på mig ännu mer.

När jag kom hem tog jag en dusch, stretchade lite och rakade benen. Det är verkligen något jag borde göra oftare. = )
Efter en omgång med lotion gjorde jag mig en shake och sen kom André hem. Jag sa att han fick äta maten och att jag skulle ta mina shakar. Då fick jag kommentaren att det var farligt, trotts att han inte vet vad mina shakar innehåller. Det är både protein, vitamin och fibrer jag får i mig, utan att få i mig fler kalorier än jag behöver.

Imorgon ska jag nog börja dagen med en Lepigen och sedan en promenad. Där efter får jag se vad jag hittar på. Jag har lite saker att fixa innan jag börjar jobba i Köpenhamn också. Självklart ska jag till gymmet imorgon också och laga lite nyttig mat till mig och André.

Nu får det vara nog för idag. En nöjd Monica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela