I´m going down

27-06-2008

Publicerad 2008-07-04 21:19:03 i Allmänt



Lite snabbt nu bara om vad som har hänt sen sist.. Allt som skulle fixas med jobbet och körskolan är fixat. Vågen stod imorse på 75,7.. weeee = ) och jag var på gymmet idag. Dock kände jag mig lite svagare och tröttare än vanligt, kanske för att jag inte tog min halva Lepigen imorse. Nu äter jag dock mitt malaco godis så jag syndar lite… Återkommer imorgon…


Jag kommer även att försöka slänga in länkar till sidor jag finner extra intressanta och inspirerande när jag samlat på mig några.  Så länge får ni gotta er i en fin bild på en vacker modell

Kommentarer

Postat av: Sojung

Publicerad 2008-07-04 21:23:56

åh jag vill också gymma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela