I´m going down

04-07-2008

Publicerad 2008-07-04 21:46:50 i Allmänt



Nu var det länge sen jag skrev sist, och faktiskt så är det så att det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist heller. Jag har inte haft en så jätte bra vecka om man tänker viktmässigt, matmässigt och träningsmässigt. När jag ställer mig på vågen nu om mornarna visar den ungefär 76. Så jag har ju inte gått upp så mycket iaf. Men men nu är det snart ny vecka igen och då ska det fan hända grejer. Idag fick jag hem en ny burk med lepigen så nu ska jag få massa energi, göra bättre träningsresultat, bränna fett och inte vara så hungrig hela tiden. Det är fortfarande 5-6 kg kvar innan jag når mitt delmål som ska vara nått innan vecka 31. Jag måste nog börja planera mitt ätande lite bättre. Typ vad jag ska äta och när jag ska äta. Så länge jag går på Lepigen så klarar jag mig rätt bra utan mat, men jag vill ju att mina muskler ska må bra också. = )

Så hur har det gått då denna vecka. Jag har ju börjat jobba nu så det blir inte så mycket tid till gymmet nu mer. Men i onsdags när jag var ledig, stack jag till gymmet och gjorde hyfsat bra ifrån mig. I morse gick jag en 30 minuters promenix och lika så i tisdags. I måndags minns jag inte om jag gjorde något, jo jag var nog på gymmet då med, men det gick inte så bra då. Imorgon lördag tänkte jag cykla ut till Saxtorp där André ska spela paintball. Jag vet inte hur långt det är dit eller om jag ens hittar, men det ska bli kul endå. På söndag hoppas jag på att jag kommer iväg till gymmet, då det endå ska regna enligt prognosen.

Jag ska bli lite bättre på att skriva här och även försöka slänga till lite recept eller annat matnyttigt inför viktnedgången. Igår satt jag tillexempel och letade på andras bloggar om före och efterbilder så det är sjukt inspirerande.

Nä nu ska jag försöka att inte äta något onyttigt ikväll fast att jag är sjuuukt sugen och små hungrig på godis.

So long suckers.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2008-07-04 22:17:27

Lycka till mot 38:an! Om det nu är några siffror det hänger på, mer än hur du mår och ser ut...



Skippa godiset, du klarar det! Åtminstone i kväll, det går!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela