I´m going down

Svull semester

Publicerad 2008-08-03 21:33:01 i Allmänt

Usch vad jag har svullat under min semestervecka. Det är inte riktigt bra det, men jag har iaf njutit av allt jag stoppat i mig, men nu är jag hemma igen och nu ska jag fortsätta vara nyttig och fortsätta i rätt riktning. Jag har inte ställt mig på vågen än men gör kanske det imorgon när jag vaknar. Jag vågar inte ens gissa på hur mycket jag har gått upp i vikt under veckan som varit. Aja nu glömmer vi det och fokuserar framåt istället. Jag är sugen på att modella igen då det var jätte länge sen sist jag blev fotad. Eventuellt ska jag kanske hitta på något med en fotograf här i från stan om ca 2 veckor och då blir jag lite mer sporrad till att gå ner så mycket som möjligt tills dess. Vi får se hur det går. Nu ska jag iaf gå och lägga mig för imorgon är det jobb som gäller.

Vi höres imorn tror jag... baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela