I´m going down

Stressa sig smal

Publicerad 2008-08-31 12:41:58 i Allmänt

Idag stor vågen på 73,1 vilket är det hitills lägsta jag vägt igen på mycket länge, och jag tror det beror mycket på mitt nya jobb. Mina dagar ser ut så här ungefär. Jag går upp  kl 06:00 och käkar frukost. Det blir oftast en skål myslie och fil eller en macka eller 2 med en kopp kaffe eller juice. Sen vid 13 tiden har jag en halvtimmes lunch och är då så stressad att jah nästan inte har någon aptit. Det har då blivit en sallad eller frukt och en kopp kaffe på det. Sen kommer jag hem efter 20.00 någon gång och då är jag riktigt trött så jag går och lägger mig nästan på en gång aptiten är inte så stor då heller, men jag harv iaf käkat något innan jag gått och laggt mig om kvällarna. Sen att jag står upp eller springer mer eller mindre hela dagen gör ju sitt att jag går ner i vikt. Så jag hoppas bara att det fortsätter så här och att jag fortsätter må så bra som jag gör nu. = )

I våras köpte jag 2 par jeans som var en och två stl för små, idag fick jag på mig de minsta paret vilket var väldigt kul. Så nu har jag stl 32,30 i jeans. Jag har även ett par byxor som är stl 38 som jag hoppas att jag får på mig innan jul iaf. = )

Nä nu ska jag ut och köpa blommor. Tudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela