Mörkare tider igen...

Japp nu är hösten här och det tar längre och längre tid innan det ljusnar utanför förstret på morgonen.
Jag vet inte om det beror på hösten eller den närmande förlossningen, men jag börjar bli rastlös och har 100 projekt i huvudet som jag vill dra igång. Men som tur är så finns det en liten realist i mig som inser att det kanske inte är läge att börja bygga en massa möbler och sånt. Däremot som håller jag just nu på och färgar håret. Jag har lyckats hålla mig blond jätte länge, men nu får jag nog... Vad det blir för färg kan jag inte säga än, men jag lägger upp en bild när jag fönat håret...Det ser väldigt mörkt ut nu kan jag säga och ev så ska jag ha i en flaska till i håret då jag inte tror att det kan täcka allt det blonda...Nä nu ska jag ta och se hur det blitt...= )
 
 
En före- bild....= )
 
Och Efter....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Alltid vacker!

2012-10-02 @ 13:11:46
Postat av: Samira

Gud så fint det blev! Men så passar du i allt också :). Tar detta som att det är okej att färga håret när man är på tjocken och ska ta och ta tag i mitt egna hår som jag inte ens vet vad det har för färg just nu.

Jag önskade det du ville igår när jag åt min tårta, hände det nåt eller :)? Puuuuuss

Svar: Ja kör på med färgningen, så länge du inte får nåt i munnen...Kanske Samira att din önskan har gett effekt, det börjar kännas lite...=)
Monica

2012-10-02 @ 14:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0