Håller det jag lovar.

Ja det händer ju att jag gör det ibland, och det här är en gång... Här kommer en liten bild från seglingsturen med Carro och Joel...Cornelia tyckte det var kul och sen var det skönt att luta sig tillbaka mot flytvästen och sova lite...


Idag gick halva dagen åt till att köra Rambo till veterinären, då han börjat kissa blod och antagligen fått urinsten. Sen åka in  till stan för att hämta ut hans medicin och trängas med alla som var på Landskronakarnevalen.
Förhoppningsvis hinner Rambo bli frisk innan vi ska åka upp och vi slipper fler stora kostnader för behandlingar. 3000:- fattigare bara idag, men det är ens ansvar som djurägare att ta sånna smällar...

Jaha imorgon fyller man år... =I Det blir mindre och mindre fokus på den dagen, men imorgon ska jag iaf fira med en lunch här hemma för lite vänner så helt bortglömd blir inte min dag, men jag laddar inför 30 års dagen om 3 år, då jäklar... = )

Nä nu ska jag ta och sussa då Cornelia sover sen en timme tillbaka och André är inne i stan och  festar till det på karnevalen.

natti natti.


25 år sen jag satt på den stolen och spela piano.... Ja tiden går fort den... = )


Kommentarer
Postat av: Anneli

Sötis hoppas posten kommer idag med en liten uppvaktning :)

Längtar efter att ni kommer hit så jag får krama på dig!

Pöss och klem!

2012-07-16 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0