Och den vill jag ha, och den vill jag ha....

Det är ju inte svårt att hitta saker man vill köpa just nu. Efter att inte ha velat köpa något till lägenhetetn nu på säkert ett år, och varit missnöjd med inredningen så löper jag nu amok på heminredning till nya huset.. Jag har en vision, och hittar såå mycket inspiration överallt här på nätet. Men jag ska försöka tänka långsiktigt. Det första vi kommer att göra är att måla alla väggar vita. Sen kan man i sakta takt börja addera pryl för pryl med omtanke.

Här är ett axplock av allt jag vill HAA..

Kul oxå att 2 utav nätbutikerna med inredning som jag hittat inte ligger långt här ifrån... Måste besökas när jag har tid i sommar...

Men den bästa butiken ligger förståss i Sthlm... Men planen är ju att komma upp dit med i sommar så det kanske blir en liten visit dit med... Det får gärna börja växa pengar på mina blommor här hemma nu... = )

PAR COURRIER





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0