2 är en förmycket..

att ha 2 bloggar att uppdatera känns lite onödigt nu och det skulle vara en önskan om man kunde lägga ihop 2 bloggar. Någon som vet om det går, så att man får alla inlägg samlade i en blogg?

Egentligen har jag 4 bloggar, men den ena är (var) en bantarblogg och det har det ju inte varit läge för det senaste året typ.. och den andra var en mode (aktig) blogg där jag egentligen bara samlade lite bilder.. men mode har det inte blivit något utav den senaste tiden heller så den är oxå död.. Sen är det ju min mammablogg och denna som hör ihop på sätt och vis.

Eftersom jag är så dålig på att uppdatera så tror jag nästan att det här blir det sista inlägget innan Bäbis (Cornelia) kommer.. Det är bara 8 dagar kvar till beräknad förlossning och med tanke på hur långsamt internet vi har just nu så känns det inte så lockande att blogga... Men jag hoppas det blir bättre, med bättre internet och en massa söta foton att visa och (o)intressant fakta om min vardag...Idag har jag bytt blöja...osv..


Jag kan ju säga att vi har kommit iordning här i huset nu.. iaf tillräkligt för att kunna koppla av lite.. Nu ska man bara pyssla sig fram till en personlig stil här hemma...




Kommentarer
Postat av: Anneli

Du gör helt rätt att bara ljumma runt och vila från bloggar och segt nät! Man kan ju ringa varandra för update. Sen när du har lust att blogga så kommer det du skriver uppskattas även om det handlar om blöjbyten och spyor. Vem vill inte följa en sån blogg och slippa skryt och skvallerbloggarna? Puss på maggen!

2011-07-26 @ 01:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0