nya familjemedlemmar

Ja här om dagen fick vi en ny familjemedlem. Eller fick och fick.. 9000:- fick vi punga ut men jag hade bestämt mig för flera månader sen att det var denna vi skulle ha..
Det är en utemöbel jag pratar om, Bord för 10 pers och 6 stolar i Teak åkte vi och köpte på Trademax i Helsingborg.

Så dagen till ära bjöd vi in Andrés föräldrar och mormor och morfar på lite middag. Dagen innan köpte vi hem 2 andra familjemedlemmar. Först en stoor klotgrill och sen en gräsklippare...

Allt började så bra med sol hela dagen, men så fort vi laggt köttet på grillen så började det spöregna och vi fick sitta inne och äta. Men efter 20 minuter kom solen fram igen och vi kunde flytta ut till bordet och stolarna igen lagom till fikan.

Så nu ikväll har jag haft lite kvalitetstid med min möbelgrupp. Vi har stått ute i garaget och oljat in oss... = )


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men guuuud så fint!! =) Kan se framför mig ett stort parasoll och en massa fina blommor runt omkring. Nästa sommar? ;) Och då tänker jag minsann ta mig till skåne!!! :D PUSS

2011-08-03 @ 05:40:34
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Anneli

LOVELY!

2011-08-05 @ 23:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0