Sista dagen imorgon

Japp imorgon är det sista dagen jag jobbar på Gina i Köpenhamn. Jag har ju nämligen fått jobb på MQ i Lund istället så på måndag är jag tillbaka i Sverige igen, och det känns jätte skönt.

Samtidigt som jag trivdes på Gina så känner jag nog endå att jag har fått nog, speciellt av pendlingen på 4 timmar om dagen.. Nu kommer jag ha 25 minuter med bil istället.

Så imorgon bjuder jag på bullar på jobbet och direkt efter jobbet drar jag till Halmstad för att fira Samira som har fyllt 25.

Det sja bli såååå roligt.. Får se vilka av grabbarna jag träffar oxå, helst alla, men man får vara nöjd med det man får...

Men imorgon är det inte bara min sista dag i Danmark, det är även min allra bästaste Sandras fördelse dag oxå...


Jag var iväg förra helgen och firade henne och det är nätt och jämt att jag återhämtat mig,, men kul var det.


Nu måste jag ta en snabb dusch och sen packa det sista.

Puss och kraam





Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Jaså. Du har lämnat Gina? De kommer sakna dig...

2010-10-27 @ 19:23:32
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0