I väntans tider...

Ja så säger man ju när man är gravid, men så är inte fallet...

Det jag väntar på är att jag ska ha jobbat i 5 månader till så att jag har fast på MQ och på så sätt ta reda på hur mycket vi kan få låna av banken till Hus.
Jag är extreemt otålig just nu och blir väldigt deppig när jag tänker på hur svårt det här egentligen är.

Men i vätans tider så få jag istället gå igenom alla hustillverkare och utse ett favvo hus. Det är kul att drömma och fantisera, men när man inte kan få göra verklighet av sina drömmar så ger jag nästan upp. Men jag ska hålla lågan uppe och drömma lite till. = )

Plötsligt så händer det... Hoppas på att vinna en massa pengar ganska snart. = )


Trivselhus


Kommentarer
Postat av: Tobias Zimmergren

Ska inte ni ha det huset, då tar jag det!

2010-11-04 @ 12:09:28
URL: http://www.zimmergren.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0