fika och slingor

Ledig tisdag idag, men inte blir det någon sovmorgon för det inte. Nä, idag kom Lina och hämtade mig strax efter 08:00 för att hon skulle till tandläkaren i Helsingborg, så jag följde med för att ta hand om lille Max medan Lina blev uppskrämd av tandläkaren.

Eftersom vi var där så tidigt och det gick fort hos tandis så hade inte affärerna öppnat än när vi var klara, så vi gick och tog en fika alla tre. Jag och Lina tog varsin kaffe och macka och Max fick mango och päron puré.

Efter fikan hade butikerna öppnat så vi tog en sväng på bland annat Gina och Åhlens. Det blev dock bara att par servetter för min del, men det är alltid nåt.

Sen var det hem till Landskrona och en sväng på apoteket och Citygross för oss båda innan det var dags att åka hem igen. Hemma hann jag bara kasta i mig lite mellis innan jag gick ner till frisören för att bli vårfin i håret.
Som alltid hos min frisör så blev jag jätte nöjd. Nu är jag snart helblond igen. = )

Nu ska jag ta och slänga ihop någon middag och sen ska jag nog bänka mig i sängen och glo på tv.

Tack Lina och Max för en mysig dag. = )



Lite kortare, lite blondare.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Du jag tänkte mig en date med dig på fredag :D För om jag minns det rätt så var du fri då :)puss och kram

2010-03-24 @ 22:05:26
URL: http://www.ellinorsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0