Får man sova nu eller?

Jag kom hem för ca 2 timmar sen och har tryckt i mig en påse naturgodis och nästan en liter apelsinjuice, sen deckade jag i sängen. Men nu har sockret börjat kicka in och jag funderar på vad jag ska hitta på med min fredagskväll?

André är i Malmö och ringde och sa att han inte kommer hem ikväll så jag har hela lägenheten för mig själv, men eftersom jag jobbat extra hårt denna vecka så känns det inte som att det är rätt att göra något ansträngande ikväll.
Jag ska nog fortsätta ligga här i sängen och kolla på tv och slösurfa lite...

Hoppas att ni har en lite mer spännande kväll än vad jag har.

Kan tipsa (för er som inte redan sett dessa) om lady gaga och beyonces nya video som är riktigt snyggt gjord. Självklart för att det är Jonas Åkerlund som gjort den. Och sen har vi den super sexiga Rihanna som oxå har en ny snygg video, Hard.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0