By the way

Jag bokade precis en resa till Kreta nu till våren. Det känns lite som att man ska passa på medans man kan. Rätt var det är sitter man med 12 ungar och ett enormt huslån och då kommer man ju knappast komma iväg.

Så i slutet av maj drar jag och André till Kreta. Jag skulle gärna göra det till en tradition, att åka till Grekland varje vår, eftersom vi var på Karpathos förra våren, men så kommer det nog inte bli...

Nu ska jag krypa ner under täcket och drömma mig bort till varmare platser.


Kommentarer
Postat av: knas

gud, så avundsjuk jag blir :( hinner du ens landa hemma efter en solsemester innan du bokar en ny? ;)

2010-03-11 @ 21:35:51
URL: http://knasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0