Det var en gång i Grekland

Japp nu är vi hemma igen och igång med vardagen också. Dock har jag varit ledig idag och hann precis lägga in bilderna från Kreta och visst hade vi det bra.. = )

Men nu är det snart dags för nästa resa igen. London i 4 dagar om lite mer än en vecka och det ska bli sjukt roligt.

Det var tänkt att jag skulle hinne med en hel del idag, men redan vid 10-tiden dök André upp här hemma och jag är alrdig speciellt effektiv när han är i närheten så jag hann väl inte riktigt med allt jag skulle, men en massa annat.
Vi ska göra oss av med vårat stora skrivbord som bara står och är fult här inne i vardagsrummet, och då ska vi ha en ny liten möbel til datorn och skrivaren. Så vi åkte ner till Malmö och gick på IKEA där, men hittade inget som passade, dock hitta jag lite smått och gott. Istället åkte vi till Bauhause och köpte träskivor och ska bygga en egen liten datormöbel. Än så länge har jag bara målat skivorna svarta för att passa bättre in, men imorgon får nog André skruva ihop allt.


Jaha nu är det snart natti natti så jag ska väl gå och ta hand om tvätten i sängen.

Baj baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0