Bäbisfrossa

Igår blev det bara en massa jobb som fick en att bli riktigt trött, men idag har jag faktiskt haft en otroligt skön söndag. Nille & Lina och Mackan & Lina var här med sina små knubbsälar och hälsade på. Det var väldigt trevlig och vi beslöt oss för att käka taccos tillsammans och spelade sen ett spel som heter speculation som vi har. Jag vann inte den här gången heller men var glad endå. Lina och Nilles lilla Max och Lina och Mackans lilla Gabriella var som terapå för mig, man blir ju så glad av bäbisar och jag kan inte låta bli att klämma och bära och leka med dem hela tiden.

Så nu när alla har åkt hem vågar sig katterna sig fram igen och hela vår lilla familj är samlad i soffan nu. = )

Jag ser nästan fram emot veckan som kommer eftersom jag är så nöjd med min helg, men jag får nästan lite åanik när jag tänker på vår resa. Vi har fortfarand einte bokat den för jag tänkte att priserna skulle sjunka lite, men nä då, då höjdes de istället med 2000:- per person. Så nu sitter jag och lusläser alla resesidor efter resor som har ett ok pris.. Men nåt ska väl dyka upp snart som vi fastnar för och kan boka...



Lina, Nille, Mackan och André ägnar stor uppmärksamhet mot xbox:en.


Lina och Gabriella.


Sällskapsspelande på hög nivå.


Även barn roas av saltvattens akvarium.


Gabbi var alltid duktig och kollade rakt in i kameran. Mamma och pappa kolla bara på Carolina Gynning.


Andrè var oxå duktig på att smila för kameran.


Lille Max fick oftast se allt från liggande läge på golvet, men var glad endå.


Sötnosan Gabriella.


Sötnosen Max.


Och sen var det dags att ta på sig overallen och åka hem.

Tack för idag alle sammans det var ju riktigt bra gjort av oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0