2010 är här

God morgon och gott nytt år på er.
Jag ska snart stick iväg till jobbet men när jag endå har några minuter över så kan jag ju passa på att höra av mig.

Så var det äntligen 2010 och nu kan man sätta igång med att försöka uppnå allt man inte lyckades med under 2009.

I mitt huvud vimlar det av tankar och saker som jag tror och hoppas ska hända under detta år, men det känns nästan lite för stort att berätta om allt det här. Jag får nog ta det lite pö om pö.

En sak är säker och det är att jag måste börja sätta fart med saker och ting nu. Under 2009 så kunde jag för sörsta gång i mitt liv ta det lugnt och bara följa med i vardagen. Det har varit väldigt mycket rutiner och kanske inte så många utmaningar.

Men så kan jag ju inte leva i resten av mitt liv. Nu är det dags att börja röra på sig.


Ja jag ska väl börja röra mig mot jobbat nu och 7 dagar i rad framöver. Sen har jag en liten helg som kommer att bestå av en middag hos Diana och magen. = )


Ni får ha en underbar start på det nya året. = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0