16 dagar kvar

God morgon.
Nu är det bara 16 dagar kvar innan vi drar till solen, men jag är långt ifrån ensam om att dra utomlands så här års. PÅ jobbet ska folk åka till både Thailand och Bali och snart åker Anneli och Fredrik till Uruguay med Mamma, Oscar, mormor och micha. Jag är ju lite avundsjuk, men man ska vara glad för det man har. = )

Idag har jag haft en väldigt trevlig morgon iaf. Jag gick upp 06:00 och duscha och käka frukost som vanligt, men eftersom det var tre timmar innan jag skulle iväg så hann jag med att dammsuga hela lägenheten och skura golvet i hallen. Det ni, det är inte illa. Så nu är det snart dags att bege sig till jobbet och ta tag i mitt lager. Vi har fått sjukt mycket nya varor som måste packas in på hyllorna. = )

Ha en fin fredag och en härlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0