ineffektivitet

Idag har jag varit ledig heel dagen och inte har jag fått mycket gjort för det. Jag har mest varit i köket och städat, men det var allt jag hann med idag oxå.. = ) Iof så har jag skrubbat varje liten millimeter av köket och knäskurat golvet så det är banne mig rent nu...

Som ni ser så håller jag på att ändra utseende på bloggen oxå, men tålamodet räcker inte riktigt till så det får bli klart en annan dag.

Nu blir det jobb onsdag och torsdag. Två sköna dagar känner jag på mig och sen är det fredag och då är jag ledig igen. Jag ska väl hinna med lite mer då för sen när André kommer hem ska vi köra till Nyköping.
Lillgrodan till lillasyster fyller ju 20 på söndag så vi ska fira henne på lördag. Mycket trevligt ska det bli...

Nä nu ska jag nog ta och ta fram kläder till imorgon och sen blir det natti natti.


Lillepluttan på sin student. Mäckta stolta storasystrar minnsan.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hihi :D vilka roliga öron carro har... hoppas ni får det trevligt när firar henne. hälsa så mycket från mig. kram kram Linnéa

2010-02-26 @ 17:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0